Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestelling retourneren of ruilen?

Bezoek onze Ruilen en Retourneren pagina voor meer informatie en het retourformulier.

Algemeen

Hebben jullie ook een winkel?

Jazeker, je kunt ons vinden in winkelcentrum Overvecht in Utrecht! Ons voorkeur gaat uit naar het bezoeken van onze winkel aangezien wij daar een uitgebreidere collectie te bieden hebben. Graag zien we jouw in onze winkel, mocht het je niet uitkomen dan kan je natuurlijk makkelijk en snel bestellen via onze webshop.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om jouw bestelling af te halen in onze fysieke winkel. Dit komt omdat de webshop een ander voorraadsysteem heeft dan de winkel. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn als wij merken dat hier veel vraag naar is.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Indien wij jouw pakketje nog niet verstuurd hebben, dan kan je je bestelling via Whatsapp of per e-mail (contact@miss19.nl) wijzigen/annuleren.

Is het mogelijk om kleding in een showroom te bekijken?

Naast onze webshop hebben wij een fysieke winkel. U bent van harte welkom om onze winkel te bezoeken. Wel is het zo dat wij gezien de lage prijzen een snel wisselend collectie hebben. Bepaalde producten zullen enkel en alleen op de webshop te vinden zijn omdat ze in de winkels bij wijze van binnen één dag uitverkocht kunnen zijn. Dus hou rekening met het feit dat je niet altijd de gehele collectie aangeboden op de website ook in de winkels zal aantreffen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?  

Jazeker. Nadat je je bestelling hebt afgerekend ontvang je een automatische e-mailbericht van ons. Zodra we jouw bestelling op de post hebben gedaan, krijg je van ons nog een e-mailbericht met daarin de track & trace code van DHL. Met deze code kan je jouw bestelling volgen. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via Whatsapp of e-mail en dan zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?  

Momenteel is het mogelijk om met iDeal, Klarna en Paypal te betalen. Het kan zo zijn dat je op je bankafschrift de naam Mollie en/of Mooci B.V. ziet staan. Dit komt doordat wij gebruik maken van hun betaalplatform, dit maakt het voor jou als klant extra veilig, makkelijk en betrouwbaar.

Binnenkort komen de betaalmethoden Apple Pay, Creditcard, in3 en Afterpay wellicht bij.

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker. Je kan bij ons via Klarna achteraf betalen of zelfs in 3 termijnen/delen betalen. Kies bij het afrekenen voor een van deze opties. Mocht je hier meer informatie over willen lezen, verwijzen wij je door naar onze Klarna voorwaarden pagina.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?  

Voor bestellingen boven de €90 zijn de bezorgkosten gratis. Voor bestellingen lager dan €90 hanteren wij een vast tarief. Deze zie je verschijnen in je winkelwagen en bij het afrekenen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?  

Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 17:00, dan wordt je pakketje binnen 24 uur afgeleverd bij DHL. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst zijn worden op de dinsdag afgeleverd bij DHL

Nadat wij jouw bestelling aangemeld hebben bij DHL ontvang je van ons een e-mailbericht met daarin een Track & Trace code. Hiermee kan je precies zien waar jouw pakketje is en wanneer je deze kan verwachten.

Wie levert mijn bestelling?  

Wij hebben een samenwerkingsovereenkomst met DHL.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?  

Je kan je volledige of een gedeelte van jouw bestelling retourneren binnen 7 dagen na ontvangst mits het ongedragen is, in origineel verkerende staat en de bijhorende labels aan de kledingstukken vast zitten.

Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Print het retourformulier uit en vul deze in.
  2. Verpak de artikelen die je wilt retourneren samen met het retourformulier en stuur het terug naar Pomerenvaart 10, 2497 WZ Den Haag.
  3. Stel ons via contact@miss19.nl op de hoogte van je verzoek tot retourneren.
  4. Na ontvangst nemen wij binnen enkele dagen contact met je op. In uitzonderlijke gevallen kan dit tot 10 werkdagen duren. 

LET OP: Aankopen in de winkel kunnen enkel geruild worden in de winkel. Voor de winkelaankopen en webshopaankopen gelden andere regels.

Kan ik mijn bestelling of een gedeelte daarvan omruilen?

Je kan je volledige of een gedeelte van je bestelling omruilen binnen 7 dagen na ontvangst mits het ongedragen is, in origineel verkerende staat en de bijhorende labels aan de kledingstukken vast zitten.

Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Print dit formulier uit en vul deze in.
  2. Verpak de artikelen die je wilt omruilen samen met het formulier en stuur het terug naar Pomerenvaart 10, 2497 WZ Den Haag.
  3. Stel ons via contact@miss19.nl op de hoogte van jouw verzoek tot omruilen.
  4. Na ontvangst nemen wij binnen enkele dagen contact met jouw op. In uitzonderlijke gevallen kan dit tot 10 werkdagen duren. 

LET OP: Aankopen in de winkel kunnen enkel geruild worden in de winkel. Voor de winkelaankopen en webshopaankopen gelden andere regels.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?  

Het retourneren is voor eigen rekening. Dit bedraagt bij DHL €6,75 (standaard pakket verzending).

Kan ik mijn aankopen retourneren of ruilen tegen een ander artikel in de winkel(s)?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. De webshop en de fysieke winkel hebben veelal een andere collectie en voorraden, hierdoor is het niet mogelijk om online gekochte artikelen in onze winkel te retourneren.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?  

Zodra wij jouw retourzending ontvangen hebben, ontvang je binnen 10 werkdagen je geld terug (maar in veel gevallen veel eerder).

Mijn bestelling is niet compleet, incorrect of beschadigd, wat te doen?

Neem in dit geval a.u.b. contact met ons op via Whatsapp of e-mail. Vermeldt hierbij je bestelnummer en wat er ontbreekt en/of beschadigd is. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen. 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Onze klantenservice staat 24/7 klaar om je te helpen!