Algemeen
Jazeker op winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam en winkelcentrum Overvecht in Utrecht! Ons voorkeur gaat uit naar het bezoeken van onze winkels aangezien wij daar een uitgebreider collectie te bieden hebben. Graag zien we u in een van onze winkels, mocht het u niet uitkomen dan kunt u natuurlijk makkelijk en snel bestellen via onze webshop
Helaas is het niet mogelijk om de bestellingen af te halen in onze winkel(s). Dit komt omdat de webshop een andere voorraad systeem heeft dan de fysieke winkel(s). Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn als wij merken dat hier veel vraag naar is.
Mochten wij het pakketje nog niet verstuurd hebben, dan kunt u uw bestelling via Whatsapp of per e-mail (contact@miss19.nl) wijzigen/annuleren.
Naast onze webshop hebben wij twee fysieke winkels. U bent van harte welkom om een van onze winkels te bezoeken. Wel is het zo dat wij gezien de lage prijzen een snel wisselend collectie hebben. Bepaalde producten zullen enkel en alleen op de webshop te vinden zijn omdat ze in de winkels bij wijze van binnen één dag uitverkocht kunnen zijn. Dus houdt u rekening met het feit dat u niet altijd de gehele collectie aangeboden op de website ook in de winkels zult aantreffen.
Jazeker. Nadat u uw bestelling heeft afgerekend ontvangt u een automatisch e-mailbericht van ons. Zodra we uw bestelling op de post hebben gedaan, krijgt u van ons nog een e-mailbericht met daarin de track & trace code van PostNL. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Mocht u geen bevestigingsmailtje hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via Whatsapp of e-mail en dan zorgen wij ervoor dat het opgelost wordt.
Betalen
Momenteel is het mogelijk om met iDeal en Klarna te betalen. Het kan zo zijn dat u op uw bankafschrift de naam Mollie ziet staan. Dit komt doordat wij gebruik maken van hun betaalplatform, dit maakt het voor u als klant extra veilig, makkelijk en betrouwbaar.
Binnenkort komen daar wellicht Apple Pay, Creditcard, PayPal en Afterpay bij.
Jazeker. U kunt bij ons via Klarna achteraf betalen. Mocht u hier meer informatie over willen verwijzen wij u door onze Klarna voorwaarden pagina.
Bezorgen
Voor bestellingen onder de €60 bedragen de bezorgkosten €6,95. Voor bestellingen boven de €60 zijn de bezorgkosten gratis.
Hieronder ons bestel- en bezorgschema
Maandag voor 18:00 uur besteld? Dinsdag bezorgd.
Dinsdag voor 18:00 uur besteld? Woensdag bezorgd.
Woensdag voor 18:00 besteld? Donderdag bezorgd.
Donderdag voor 18:00 besteld? Vrijdag bezorgd.
Vrijdag voor 18:00 besteld? Zaterdag bezorgd.
Zaterdag besteld? Dinsdag bezorgd.
Zondag besteld? Dinsdag bezorgd.
Nadat wij uw bestelling aangemeld hebben bij PostNL ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Hiermee kunt u precies zien waar u pakketje is en wanneer u deze voor uw deurmat kunt verwachten.
Let op: Door het coronavirus kan het echter zo zijn dat u uw pakketje dagen later ontvangt dan u van ons kunt verwachten. Dit ligt aan PostNL en helaas buiten ons macht. Wij leveren bestellingen die op werkdagen voor 17:00 zijn geplaatst, dezelfde dag nog af bij PostNL!
Wij hebben een samenwerkingsovereenkomst met PostNL.
Retourneren
U kunt uw volledige of een gedeelte van uw bestelling retourneren binnen 7 dagen na ontvangst mits het ongedragen is, in origineel verkerende staat en de bijhorende labels aan de kledingstukken vast zitten.
Volg hiervoor de volgende stappen:
- Print het retourformulier uit en vul deze in.
- Verpak de artikelen die u wilt retourneren samen met het retourformulier en stuur het terug naar Pomerenvaart 10, 2497 WZ Den Haag.
- Stel ons via contact@miss19.nl op de hoogte van uw verzoek tot retourneren.
- Na ontvangst nemen wij binnen enkele dagen contact met u op. In uitzonderlijke gevallen kan dit tot 10 werkdagen duren.
LET OP: Aankopen uit de winkels kunnen enkel geruild worden in de winkels en hier gelden andere regels dan voor de webshop.
U kunt uw volledige of een gedeelte van uw bestelling omruilen binnen 7 dagen na ontvangst mits het ongedragen is, in origineel verkerende staat en de bijhorende labels aan de kledingstukken vast zitten.
Volg hiervoor de volgende stappen:
- Print dit formulier uit en vul deze in.
- Verpak de artikelen die u wilt omruilen samen met het formulier en stuur het terug naar Pomerenvaart 10, 2497 WZ Den Haag.
- Stel ons via contact@miss19.nl op de hoogte van uw verzoek tot omruilen.
- Na ontvangst nemen wij binnen enkele dagen contact met u op. In uitzonderlijke gevallen kan dit tot 10 werkdagen duren.
LET OP: Aankopen uit de winkels kunnen alleen geruild worden in de winkels en hier gelden andere regels dan voor de webshop.
Het retourneren is voor uw eigen rekening. Dit bedraagt via PostNL €6,75.
Nee, helaas is dat niet mogelijk. De webshop en de fysieke winkel hebben veelal een andere collectie en voorraden, hierdoor is het niet mogelijk om online gekochte artikelen in onze winkels te retourneren.
Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, ontvangt u binnen 10 werkdagen uw geld terug.
Neemt u in dit geval a.u.b. contact met ons op via Whatsapp of E-mail. Vermeldt hierbij uw bestelnummer en wat er ontbreekt en/of beschadigd is.